♔picisan :-D♔
Dec 5, 2012 | 1:44 AM | 0 love drops
assalamualaikum ~ !
haha,da lme xbwt cm 2 :-P
hrini tbe2 rse nk share smting..
tau x lagu nubhan yg bru?blh dkteknn bru jgklh..
klau yg da tau diam2 je ek,yg xtau 2 truskn mmbce,hehe..
lagu ni bg aku mmg sentimentallah..mmg layan hbes sbb orgnye hnsem,haha..
xdelah,lagu dye smua best tp bg aku ni lg jiwanglh..
meh aku share official video dye..
boleh tgok smbil mnyanyi ^^




haha,ni video dye..tgok2lh kjap ek wlaupon xnk..
gurau je,haha..
heroin dye xdelh cun mne,bg aku xssuai dgn nubhan :-P
haha,sdap2 je aku komen tp klau kome da tgok msti kome stuju ngan aku..
haha,ni ade lirik dye aku share ngan korg supaya blh 3 in 1 ..
tau x 3 in 1 2 ape?haha..
kome blh tgok,dgr,nyanyi,haha..
ok?lyan2 jelh..

 - LIRIK PICISAN -
Usahlah kau ucapkan selamat tinggal kepada diriku, apa gunanya
Perlukah kau rasmikan sesuatu yang telah hancur dan berkecai

[Chorus]
Ku tak perlu simpati darimu hanya membunuhku
Yang aku mahu hanyalah cintamu yang menghilang kian padam
Yang aku mahu kau seperti dulu mencintaku

Tak perlu kau memohon kemaafan dari diriku sebelum kau pergi
Ianya tidak mungkin hentikan barah dari luka yang kau tinggalkan
Ku tak perlu simpati darimu hanya membunuhku

Yang aku mahu hanyalah cintamu yang menghilang kian padam
Yang aku mahu kau seperti dulu mencintaku

Ku sangka cinta adalah pelangi di penghujungnya tertimbun timbunan permata bahagia
Namun hanyalah dongengan dari bermulanya dipesankan dari pujangga picisan
Yang ku mahu cintamu yang jauh menghilang dan kian terpadam
Yang ku mahu 

                                                                                                                      sumber : youtube


2 jelah nk share hrini..aku bosan bwt homework jd aku search bnde ni and post..
haha,oklh..enjoy !
adios,assalamualaikum..


mood : sinopsis kembara amira -.- 



Hearts, daughter of kamarul bahrin

♥ Past / Future ♥